Aktual mövzular: Dollar alış-satışı , Hava, Məzənnə, Neftin qiyməti

“ASAN xidmət” mərkəzlərində “Azəriqaz”la bağlı 52 minə yaxın müraciət öz həllini tapıb

“ASAN xidmət” mərkəzlərində “Azəriqaz”la bağlı 52 minə yaxın müraciət öz həllini tapıb

Heydər Əliyev Beynəlxalq Hava Limanında “ASAN Wi-Fi” sistemi istifadəyə verilib (13 Mart 2017 19:37)
Heydər Əliyev Hava Limanında “ASAN Wi-Fi” xidməti (13 Mart 2017 12:19)
3 gün ərzində 2572 nəfər güzəştli evlərlə maraqlanıb (13 Mart 2017 11:44)

Tarix: 14 Dekabr 2015 13:13


Bakı, 14 dekabr, AZƏRTAC 
Bu ilin yanvar-noyabr aylarında ərzində Bakıdakı 1, 2, 3, 4 və 5 saylı “ASAN xidmət” mərkəzlərinə “smart” tipli qaz sayğacları ilə təchiz olunmuş istehlakçılara müvafiq xidmətlərin göstərilməsi, müraciətlərdən asılı olaraq “Azəriqaz” İstehsalat Birliyinin müvafiq strukturlarından tələb olunan məlumatların əldə olunması və bu məlumatlar əsasında abonentlərə xidmətlərin göstərilməsi ilə əlaqədar 51 min 717 müraciət daxil olub.
Azərbaycan Respublikası Dövlət Neft Şirkətinin (SOCAR) mətbuat xidmətindən AZƏRTAC-a bildirilib ki, müraciətlərin hamısı tam icra edilib. İstehlakçılarla münasibətlərin təkmilləşdirilməsi, göstərilən xidmətin keyfiyyətinin yüksəldilməsi məqsədilə “Azəriqaz” bu istiqamətdə fəaliyyətini bundan sonra da davam etdirəcək.
 

Teqlər:  ASAN xidmət mərkəzlərində Azəriqazla bağlı 52 minə yaxın müraciət öz həllini tapıb



RƏYLƏR


Top xəbərlər