Twitter mikrobloq şəbəkəsi gündən-günə populyarlığını və
istifadəçilərini itirir. Son 6 il ərzində 5 dəfə rəhbərliyinin
dəyişməsi də Twitter-in idarəçiliyində ciddi problemlərin
olmasından xəbər verir.
AzVision.az Bloomberg-ə
istinadən xəbər verir ki, artıq dalbadal 6-cı kvartaldır, Twitter
istifadəçilərinin sayı nəinki artmır, hətta əksinə. Mövcud
olanların da sayı və aktivliyi azalır. Hazırda mikrobloq
şəbəkəsinin 313 milyon istifadəçisi var, amma onların ən azı yarısı
“ölü canlar”dır. Praktik olaraq hər iki profildən birində heç bir
tvit yazılmayıb. Qalır 150 milyon real istifadəçi.
Halbuki, Facebook-da bu göstərici milyarddan yuxarıdır. WhatsApp və
Facebook Messenger də milyard həddini aşıblar. Bu gün hətta
Snapchat-ın istifadəçilərinin sayı belə, Twitter-dən çoxdur!
Belə vəziyyətdə potensial reklam vericilər Twitter-də reklam
yerləşdirməkdə maraqlı olmurlar. Bu isə şirkəti ciddi maliyyə
probemlərilə üz-üzə qoyur.
Analitiklərə görə, bütün bunlara baxmayaraq, şirkətin hələ ki,
dirçəlmək üçün potensialı var. Sadəcə olaraq, Twitter sosial
ünsiyyət dünyasında özünün yerini tapa bilmir.
Şirkətin özü də vəziyyətini düzəltmək və yeni istifadəçilər cəlb
etmək üçün ardıcıl cəhdlər göstərir. Ötən il $100 milyona
Periscope-u almağı belə cəhdlərin ən uğurlusu idi.
Bundan başqa, Twitter-in xəbər lentinin formalaşmasında xronoloji
prinsipdən imtina edib, Facebook kimi alqoritmik prinsipə keçməsi
də populyarlığı artırmaq məqsədi güdürdü. Amma tam əks effekt
verdi: Twitter-in auditoriyası bunu soyuq qarşıladı.
İki il əvvəl Twitter öz səhmdarlarına vəd etmişdi ki, orta
perspektivdə 500 milyon, bir qədər uzaq perspektivdə isə 1 milyard
istifadəçi limitinə çatacaq. Amma artıq bu planlar real görünmür.
Yalnız şirkətin 16 milyard dollara satılacağı haqda xəbərlər onun
səhmlərini 15 faiz qaldıra bildi. Fəqət satılandan sonra Twitter
iki il əvvəlki hədəflərinə yaxınlaşa biləcəkmi? Sual açıq
qalır.