Apamark 30-dan çox şirkətin saytını analiz edib

Apamark 30-dan çox şirkətin saytını analiz edib
10:59 20 Fevral 2017
80 Digər
Ölkə mətbuatı
A- A+

 

Daima müştərilərin rahatlığını əsas tutan Apamark şirkəti müxtəlif sahələr üzrə fəaliyyət göstərən 30-dan çox şirkətin rəsmi saytını ilkin Google SEO analiz edib. İlkin Google SEO (Search Engine Optimization) analizin nəticəsi olaraq, şirkətlərin rəsmi saytlarında bir çox ciddi boşluqlar aşkar olunub. Sözügedən boşluqlar bir çox şirkətlərdə marketinq və satış departamentində çalışanların işinə ciddi zərbə vurmaqda davam edir.

 

Meta Title, Meta Description, Keyword

 

Əksəriyyət saytlarda Meta Title, Meta Description, Keyword kimi SEO əhəmiyyətli axtarış motorları aşkar edilməyib. Meta Title (Başlıq) - bu istifadəçinin hansı bölmədə olduğunu göstərmək üçün saytın kod tərəfində yerləşdirilir. Meta Description açıqlama deməkdir və saytın hər bir səhifəsinin nə haqqında olduğunu göstərmək üçün yerləşdirilir. Axtarış sistemləri səhifə haqqında məlumatları başlıca olaraq bu veriləndən alır, nəticələrdə axtarana göstərərək ilkin məlumat vermiş olur. Keyword - SEO-da ən önəmli elementlərdən birincisidir. Saytın hər bir bölməsini yaratmazdan əvvəl həmin səhifənin hansı sözlərin axtarışında tapılmasını düşünüldüyünü analiz etmək lazımdır. Hər bir səhifənin özünün ayrıca açar sözləri olmalıdır.

 

Ziyarətçilərini Facebook-da izləyə bilmirlər

 

Araşdırmaların nəticələri göstərir ki, şirkət saytlarının böyük əksəriyyətində proqramlaşdırma zamanı Facebook piksel kodu əlavə edilməyib. Facebook piksel kodu sayta daxil olan ziyarətçiləri Facebook-da izləmək üçün istifadə olunur.

 

Saytlar axtarış sistemlərindən uzaq düşüblər

 

Saytlarında robots.txt və sitemap.xml fayllarının olmaması ucbatından bir çox şirkətlərin rəsmi internet səhifələri google, yandex, və digər kimi axtarış sistemlərinin indeksləməsindən uzaq düşüblər. Bu kod saytı axtarış sistemlərinin (ro)botları tərəfindən indeksləyir və saytın ibarət olduğu keçidləri, linkləri, mətnləri və saytın tərkibindəki digər məlumatları botlar tərəfindən axtarış sistemlərinin məlumat bazasına köçürür. Nəticədə internetdə axtarış edən istifadəçi axtarış zamanı saytla (əgər axtardığı məlumat saytda varsa) qarşılaşır.


Qeyd edək ki, sözügedən araşdırmaların nəticələri ilə bağlı hesabat rəsmi olaraq hər bir şirkətin müvafiq nümayəndəsinə göndərilib. Satışının böyük hissəsini internetdən gələn müştərilər təşkil edən şirkətlər öz saytlarının daha dərindən SEO analizi olunması üçün Apamark şirkətinə müraciət edə və ya saytın SEO Analiz bölməsinə daxil ola bilərlər.


Xəbərin orijinal ünvanı: http://news.lent.az/news/268070

Şahid olduğunuz hadisələrin video və ya fotosunu çəkərək bizə göndərin:
0552252950 (Whatsapp)

BU KATEQORİYADAN DİGƏR XƏBƏRLƏR