Rəqəmsal reklamda hədəfləmə

Rəqəmsal reklamda hədəfləmə
20:42 4 Yanvar 2020
Ölkə mətbuatı
A- A+

Türkiyədə uzun illər reklam sektorunda reklamverənlər məcralar vasitəçiliyi ilə etdikləri bütün offline reklam işlərində hədəflədikləri müştərilərinin nə qədər doğru olduğunu həmişə sorğu ediblər.

Kampaniyaların nəticəsi olaraq, düzgün insanın nə qədər hədəfə alınması, bu insanların səmərəliliyi və reklam üçün xərclənən büdcənin düzgün nəticələrə çatıb-çatmaması ilə bağlı hər zaman bir sual yaranır. Dünyanın bir çox inkişaf etmiş ölkəsi rəqəmsal reklama texnologiya yatırımı edərək qlobal reklam büdcəsindən ciddi pay almağa başladı. Bu dövrdən sonra rəqəmsal reklam dünyasında daha asan, daha səmərəli və daha əlçatan reklam texnologiyaları inkişaf etdirildi.

Proqramlı Reklam Dünyası

Milli.Az facemark.az-a istinadən bildirir ki, rəqəmsal reklam dünyası öz inkişafında davam etdi və uzun illər əvvəl xarici platformaların rəhbərliyi altında Proqramlaşdırılmış reklam texnologiyası tətbiqini etdi. Beləliklə, geniş auditoriyanı hədəfləmə texnologiyaları ilə reklamları daha dəqiq hədəf auditoriyasına göstərməyə bir addım daha yaxındır. Dünyada bir çox ölkə bundan sonra Programmatic və Data Management ilə əlaqədar sərmayələrini edərək rəqabətə qatılarkən, Türkiyədə rəqəmsal reklamçılığa keçid dövründə belə bir investisiya edilmədi. Proqramlı məlumatların hədəflənməsi, məlumatların idarə edilməsi, reklam və təkrar marketinq işləri həmişə xarici platformalara sadiq qalmışdır.

Permissione Məlumat İdarəetmə və Reklam Platforması

Xarici platformalara qoyulan xərclər səbəbiylə şirkətlərin reklam xərclərinə ayrılan büdcələrdə azalmaların olduğunu görərək, məlumatlar xarici şirkətlərə və ölkələrə getdiyini görən Permissione; 2019-ci ilin əvvəllərində etdiyi data idarə platform (DMP) və rəqəmsal reklam platform (DSP) sərmayələri ilə Türkiyənin ilk yerli Data Management və Reklam Platformasını quraraq bir ilkə imza atmış oldu.

Məlumat İdarəetmə Platforması (DMP)

Bu gün ənənəvi reklam rəqəmsal reklamla əvəz olunarkən, "Məlumat İdarəetmə" rəqəmsal reklamın düzgün auditoriyaya və yüksək gəlirli müştərilərə çatdırılması üçün zəruridir. Gələn qonağı təhlil edin, onu seqmentləşdirin, elanı görünən və düzgün elanı göstərin; Satışa yönəlmiş reklam həlləri hər zaman birinci olmalıdır. DMP ilə, izləyə biləcəyiniz spesifikliyə bağlı olaraq, əldə edə biləcəyiniz fərdi insanların sayı azalacaq. Bu yolla, büdcənizi kiçik, lakin dəqiq hədəf auditoriyası yaratmış və maraqlanmayan internet istifadəçilərindən daha çox bu reklamı tıklayan insanlara daha yüksək tezliklə göstərmək şansınız var.

Tələb yönləndirmə platforması (DSP)

Proqramda reklam etmək istəyən hər-hansı bir şirkət hədəfə uyğun nümayiş etdirmək üçün bir DSP istifadə edə bilər. Seçilən DSP-nin edə biləcəyi hədəf auditoriyası, panelin istifadəsi və səmərəliliyi; Bir DSP seçmək çox vacibdir. Eyni zamanda, DMP və SSP İnteqrasiyaları Proqram nəşrlərində hədəf auditoriyaya reklamın göstərilməsindəböyük rol oynayır. Başqa sözlə, seçilmiş DSP vahid SSP ilə müqavilə bağlanırsa, əsas saytlar istisna olmaqla yayımlanan reklamlarda kütlələr ələ keçirilə bilməz. Eyni şəkildə, DMP inteqrasiyası zəifdirsə, Remarketing və ya hədəf auditoriya kampaniyalarında düzgün reklam göstərmək şansını əldən verəcəkdir.

Proqramlı ilə reklam etmək istədikdə, bunların hamısı bütövlükdə görülməlidir və bir Puzzle kimi hədəf auditoriyasının seçilməsindən tutmuş reklamın nümayiş olunduğu yerlərə qədər ən doğru platformalar seçilməlidir. Bu şəkildə reklam təəssüratlarına xərclədiyiniz büdcə ən səmərəli şəkildə xərclənəcək və hədəf auditoriyanıza çatıb satış edə bilərsiniz.

Milli.Az


Xəbərin orijinal ünvanı: https://news.milli.az/interest/814408.html

Şahid olduğunuz hadisələrin video və ya fotosunu çəkərək bizə göndərin:
0552252950 (Whatsapp)
Загрузка...

RƏYLƏR

BU KATEQORİYADAN DİGƏR XƏBƏRLƏR