Almaniyanın "H2Fly" şirkətinin hidrogen yanacaq
elementləri ilə işləyən dördnəfərlik perspektivli "HY4"
təyyarəsinin ilk uğurlu sınağı keçirilib. Təyyarənin bazasında 19
nəfərlik daha böyük hidrogen sərnişin təyyarəsinin yaradılması
planlaşdırılır.
"ICTnews" Elektron Xəbər Xidməti "N+1" resursuna istinadən yazır ki, bu gün
Avropada məqsədi ekoloji təmiz və ucuz avtomobil, qatar, təyyarə və
vertolyot nəqliyyatının yaradılması olan bir neçə proqram fəaliyyət
göstərir. Mütəxəssislər aviasiyada elektrik mühərrikləri hidrogen
yanacaq elementləri və ya akkumulyatorla təmin edilən elektrik
təyyarə və vertolyotları daha çox perspektivli istiqamətlər hesab
edirlər.
Yeni hidrogen "HY4" Sloveniyanın "Pipistrel Taurus Electro G4"
elektrik təyyarəsi bazasında ərsəyə gətirilib. Bu uçan aparat iki
füzelyaj və bir elektrik mühərriki arasında dartıcı hava vinti
sxemi üzrə yaradılıb. Elektrik mühərrikinin gücü 80 kilovat təşkil
edir. Hər füzelyajın burun hissəsində ikinəfərlik kabinə
yerləşir.
"H2Fly" Sloveniya təyyarəsini təzyiq altında aşağı temperaturlu
yanacaq özəkli hidrogenin və 45 kilovat tutumlu litium-polimer
akkumulyator batareyasının saxlandığı əlavə iki bakla təchiz edib.
Təyyarədə hidrogen yanacaq elementi bort sistemlərini, elektrik
mühərriki enerji ilə təchiz edən və akkumulyatorları enerji ilə
dolduran elektrik enerjisini hasil edir.
Çəkisi 170 kiloqrama bərabər hidrogen bakları təzyiq altında 9
kiloqram hidrogenlə doldurmaq mümkündür. Hidrogen yanacaq
elementinin çəkisi 100 kq, akkumulyator batareyasının 135 kq təşkil
edir. Boş "HY4" təyyarəsinin çəkisi isə 1,5 tondur. Təyyarə saatda
200 km-dək sürət toplayır və 1500 km-dək məsafədə uçuşlar yerinə
yetirə bilir.
Almaniya istehsalçısı yeni hidrogen təyyarələrdən ölkə daxilində
yaşayış məntəqələri arasında sərnişinlərin sürətli daşınması üçün
istifadə etməyi nəzərdə tutur. Yeni təyyarələrin nə vaxt müntəzəm
reyslər yerinə yetirməyə başlaması barədə məlumat verilmir.